Press "Enter" to skip to content

Piti -> 325iX

Coupetka Piti z ’87 (ostatni wypust na w膮skiej lampie) z nap臋dem na 4ty 馃檪

W chwili nabycia auto by艂o w tragicznym stanie, jak ka偶dy wie IX powinien mie膰 pod mask膮 silnik M20B25, a w momencie kiedy po ni膮 pojecha艂 obecny w艂a艣ciciel by艂o M10B18 (nie wnikajmy jak si臋 to sta艂o). Jako 偶e dwa lata temu na rynku wt贸rnym by艂o du偶o E30stek by艂o w czym wybiera膰 i wyb贸r pad艂 na t臋 ma艂膮 padlink臋, mimo 偶e po ni膮 (E30stke) bo艂o 500 km (do dzi艣 dzie艅 Piti jest w szoku 偶e nowy nabytek da艂 rade dojecha膰 do swojego nowego domu :)) 艢rodek auta te偶 nie by艂 zaciekawy ale nowy w艂a艣ciciel pomy艣la艂 i偶 wszystko jest do zrobienia.

Tak autko prezentowa艂o si臋 w chwili zakupu:

Pierwszym etapem w odbudowie by艂a naprawa blacharki:

Co zaowocowa艂o ju偶 bardziej pociesznym dla oka widokiem. Zender odratowany te偶 robi艂 dobr膮 robot臋.
Na aucie pojawi艂y si臋 chromowane zderzaki z w膮skiej lampy kt贸re podkre艣la艂y klasyczny styl auta.

Kolejnym bardzo wa偶nym etapem w poprawie wizerunkowej by艂o za艂o偶enie dok艂adek z M-Technic I i w po艂膮czeniu w ko艂ami opartymi na Borbetach A ca艂kiem nie藕le si臋 komponowa艂o.

Piti nie by艂 w pe艂ni usatysfakcjonowany z wygl膮du swojej E30stki, czego艣 w Niej brakowa艂o. D艂ugo nie by艂o trzeba my艣le膰 aby zobaczy膰 co gryz艂o w艂a艣ciciela. Niby oklepane ale robi膮 niesamowit膮 robot臋 i ka偶dy posiada膰 E30stki o takich marzy, RSy (17″) bo o nich mowa.

Na koniec poprawie poddany zosta艂 艣rodek bo dla Piti poza pi臋knym wygl膮dem zewn臋trznym wa偶ny jest r贸wnie偶 艣rodek:

Co do plan贸w, Piti m贸wi i偶 E30stka jest spe艂nieniem marze艅 ale jak co艣 si臋 znudzi to zmieni 馃檪

Ja jestem pe艂en podziwu dla w艂a艣ciciela i偶 podj膮艂 si臋 odratowania auta i trzeba przyzna膰 偶e zrobione聽 to zosta艂o ze smakiem. I jedno co mi pozostaje to 偶yczy膰 aby nigdy E30stka si臋 nie znudzi艂a.

Wi臋cej o aucie jak i samym przebiegu odrestaurowania mo偶na przeczyta膰 na forum.